Swidish Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Noen som vet hvor man kan få tak i et senkesett til en 88mod rolla 1,6? Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 http://www.fensport.com for eksempel.Har slike. Godt fornøyd! Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet April 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 De har bare til 16v, og det passer ikke... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Vet at Jamex levere senkesett til de fleste corolla. Men det var det jeg byttet ut på min. Ikke fornøyd. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraole Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 jeg kjører inter-alloy på min. nøgd? ja veldig. men det er ikke godkjent da. Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by Rolla_RS Vet at Jamex levere senkesett til de fleste corolla. Men det var det jeg byttet ut på min. Ikke fornøyd. Vet du tilfeldigvis om noen norske webshops som selger jamex produkter? Skal sammenligne priser med en lokal forhandler. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg