OctaviaSmerud Skrevet Juli 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2014 Har en lekkasje ved intercooler. Har sett at jeg har et hull i plastikken før intercooleren. Hører at bilen drar veldig mye luft når jeg gir på og er 99% sikker på at dette kan være problemet jeg har med tanke på at jeg mangler litt kraft til motoren. Er det noen som vet om det har noe å si at jeg har et hull før intercoolern? Bilen drar en del falsk luft. Mangler litt kraft. Kan dette være et problem mellom intercooler og turbo eller er det et problem før intercooler? Tips tas mot med takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2014 Problemet er at den får for lite luft når den ikke får bygget opp nok turbotrykk siden det lekker ut ved intercoolern. Er ikke noe heldig å kjøre med da det blir mye uforbrent drivstoff som kan skade for eksempel katalysatoren. OctaviaSmerud reagerte på dette 1 Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OctaviaSmerud Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2014 Da skal jeg få byttet delen sombdet er hull i evt. Få tettet dette! Tusen takk for kjapt svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg