toromann Skrevet Juli 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2014 Hei. Har slitt med at bilen har vært ekstremt lat. Opel Vectra 2.0i v8 1994 Motor: C20NE. Må f.eks ned i 3. gir på motorveien for å få noe guffe. Etter å ha sjekket plugger, pluggledninger, fordeler, coil, lmm og sjekket alle slanger som er så har jeg ikke funnet ut noe. Fikk fruen til å ruse litt i dag for å sjekke trykket bak på eksospotta, og da fant jeg ut noe. Trykket forsvant! Aha, tenkte jeg. Sikkert katalysatoren som er tett. Men neida, tok den av og jeg kunne se gjennom den såvidt så sen var ok. Har ved tidligere kjøring hørt "fising" foran når jeg har dratt på der det har vært autovern osv, så kan det sige ut i manifolden? For jo ikke til å sjekke nå som jeg har tatt av katalysatoren, og brakk begge skruene i framskjøtet. :( Rart at den skal kutte utslippet helt ved pådrag mener nå jeg. Likevell om det skulle være litt mindre tett et ated lenger framme. Staket også resten av anlegget bakover uten å merke noe i veien. Vel å merke var set veldig til trykk ut bakende. Ved tomgang, men jeg har ingen referanser til denne type bil å gå ut i fra. Er det noen som har tips eller vært borti lignende? På forhånd takk. Hilsen oppgitt mann med amcar lyd i vectraen sin nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.