Cold Z Skrevet Juli 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 Har en 2000 modell E200 w210 mercedes. Den har vært helt i orden, helt til den plutselig under en kjøring ikke gikk over 3000 rpm. Den går maks på 3000 rpm viss jeg har i det laveste giret. Ellers akselerer og girer den på ca 2. Den blir altså veldig dau. Det er bare å stoppe den og starte på nytt så funker den fint igjen. Men etter en stund blir den dårlig igjen. Når dette problemet oppstår kommer det en litt annen dur fra motoren, den bråker mer og det høres ut som den sliter litt mer. Føler at problemet oppstår oftere og oftere. En kompis fikk ett lignende problem og da måtte han bytte luftmengdemåler så ble den ok. Derfor kjøpte jeg også ny luftmengdemåler fra skruvat, men problemet ble ikke fiksa. HAr ingen anelse hva det kan være. Kan det være noe med koblinga til luftmengdemåleren kanskje? Setter stor pris på hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Juli 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 Bilen går antakelig i nødmodus,få lest ut feilkoder på et verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cold Z Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 Kommer ikke opp noen feilkoder i displayet hvertfall. Mulig det bare er verksted som får fram slike feilkoder. Er det mulig å gjøre det selv? Det står at jeg har kjørt 9000 km over service B, som jeg har tatt selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Juli 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 Du må ha et instrument som leser ut feilkoder fra bilens hjerne. Fullt mulig og gjør det selv om du har tilgang til slikt utstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 Eller, du kan ta en titt HER! Actros 8x8 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cold Z Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2014 Viss det var noen "hemmelige" feilkoder som bare verksted kan få ut. Hadde jeg ikke fått beskjed fra skjermen "visit workshop" eller noe lignende? Det står ingen feilkoder i displayet når problemet oppstår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Juli 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2014 Nei du kan ha feil som ikke kommer opp i displayet på bilen. Du må få tatt en diagnose for og finne feilen på bilen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorock Skrevet Juli 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2014 Har du funnet problemet? Jeg har akkurat samme problemet med min (220cdi) men verkstedet finner ikke feilkoder som er relatert til dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulen Skrevet Mai 5, 2022 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2022 Har en w211 2004 vei 320 den får jeg ikke opp turtallet får bare 30 km i timen i fart virker helt død ut null kraft,får turtall når den står i fri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crokk Skrevet Juli 3, 2022 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2022 Hvis det er en cdi så kanskje luftmassemåleren ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg