Eriki Skrevet Juli 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 Hei :) På min S6 har jeg orginale brede skjermer foran men forrige eier har satt på en "plastikklist" utenpå både foran og bak, noe som jeg syntes ikke er noe fint og vil derfor ha det bort. De er festet med silikon og sitter noe helt sinnssykt godt. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne de? Fikk såvidt av 1 men den satt "dårlig" på i forhold til de andre. Vil heller ikke skade lakken ettersom den er ganske fin. Legger ved noen bilder, Takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 Du kan prøve med fiskesene, hvis det ikke går kan du prøve med litt varme i tillegg.Men du må være veldig forsiktig med varme ellers så kan du skade lakken. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriki Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 Det kan kanskje gå ja Bare dra frem og tilbake for og skjære gjennom silikonen? Jeg kan vell varme selve breddern for den er det ikke så farlig med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 Jepp, bare dra langs for å dele det. Lista er det ikke farlig å varme hvis du skal kaste den, men vær uansett forsiktig med lakken bak :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriki Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 Takker for tips :) Fikk de av nå, var festa med mye silikon men dro forsiktig av og hold jevnt drag så gikk de sakte med sikkert av :D Ser mye bedre ut, men nå må jeg få tak i noe som fjerner silikonen for det ligger endel igjen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg