FR33DY Skrevet Juli 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 Hei, vurderer å bytte felgene mine i et sett med slike: re problemet er at disse bare er 8" hele veien, vil helst ha 9,5 eller 10 bak. Er det mulig å kjøpe bredere ytterbaner av denne sorten? disse er 2delte Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 Ja, er fult mulig å bytte ytterbane på disse.Må bare tenke på at du da får enda 2" bredere kant utover. Hvis ET da er for lavt er det ikke sikkert vil de ikke passe på din bil. De bygger trossalt 50,8mm lenger ut. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 Hvor finner jeg slike da? org et er 20 så et'n vil vel bli veldig lav? EDIT: har nå 17x10 ET 27 bak, å de sitter som et skudd, planen var å oppnå noe lignende :) Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 De vil da komme 7mm lenger ut en de du har nå, så det skal ikke være noe stort problem. Hvilken bil skal de på og hvilken diameter har felgene? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 jaa de burde vel bli bra. Men jeg finner ikke noen ytterbaner på nett selv, vet du om noen plass de selger slike? er en bmw e46 sedan: ASC reps, 17x9 forran og 17x10 bak, et27 rundt hele. Står ganske fint slik den står nå. mulig det blir litt veel med 7mm ekstra Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 Må si det var meget pent slik det var der, jeg personlig hadde ikke kjøpt noe breiere.Men hvis du hiver på 1,5" breiere ytterbane, og setter på 5mm spacer vil de komme like langt ut (bak) Ang. løse ytterbaner kan du ta kontakt med AutoGrip eller Parts and Retards. Begge forhandler BBS felger Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 Takker, ja liker fitment'n på bilen slik den står nå. litt derfor jeg er skeptisk til å begynne med spinklere felger osv. Sendte mail til P&R nå, så får høre hva de sir :) Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg