Treland123 Skrevet Juli 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 Hei. Jeg har en 1996 Audi a4 som har litt problemer. Hver gang jeg åpner dørene så går alarmen når bilen ikke sviver. Står på i ca.2min så går den av igjen. Kan starte bilen og kjøre som normalt mens alarmen er utløst.. Noen idè??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 Defa søppel alarm? Hvis du tar kontakt med defa lokalt så kan du sikkert få koblet den helt vekk, evt. få de til å feilsøke.Jeg har ikke vært mye borti defa alarm så har dessverre ingen konkrete tips. opelduude reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Treland123 Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 Vet ikke hva slags alarm det er... Hadde det gått ann å bare koble den vekk så hadde det vært det greieste.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 Står det defa noen plass på et klistremerke i noen av bilens ruter?Har du en fjernkontroll lik denne? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Treland123 Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 Nei det er nok ikke noe defa.. Er originalt som kom med bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Treland123 Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2014 Kan det ha noe med at åpneren til trunken er defekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg