Jesper1201 Skrevet Juli 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2014 Når skinnseter begynner å "sprekke" opp, hva er det beste trikset for å fornye finishen? Har lest at svart skokrem er bra, problemet mitt er at setene er ikke svarte. Har også lest litt om Autoglym sin som er tilsatt farge, men er usikker på om jeg trenger det. Var en omfattende prosess sto det, 2t tørketid imellom strøkene og 2-3 strøk. Noen som har noen gode tips som ikke tar en hel helg? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet August 25, 2014 Rapporter Share Skrevet August 25, 2014 Nå finnes det jo andre farger skokrem men de eg har sett som har reparert sprekker vannsliper over sprekken og tar på krem med farge om sprekken er dyp kan man bruke ein type spesial "sparkel"(liquid leather) skinnlåven.no og colourlock.no har produkter men det tar tid og reparere skinn spesielt om det skal bli fint. etter du har hatt krem med farge må du ha noe oppå top finish som forsegler farge og gjør det holdbart. Husk og gjøre det skikkelig reint før påføring av krem først med eddik og vann etterpå med feks lighterbensin(flytende) skal være bra er det sprekker nede i groper må du få ut all dritt med ein børste. Det er jo produkter som skal gjøre alt i ein omgang men er skeptisk til holdbarheten på sånne produkter. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg