Powerslave87 Skrevet Juli 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2014 Hei Jeg har skade på venstre side bak etter et lite møte med hjørne på garasjen. Har ikke noen erfaringer når det kommer til biloppretting, og budsjettet er stramt. Jeg har skjært ut tilsvarende område på en delebil, og planen er å skjære ut det skade området på bilen som jeg skal pusse opp, og sveise inn det "nye" hjørne. Har prøvd å legge ut bilde, men kommer dessverre bare opp feilmelding. Kan det gå, eller er en tapt sak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2014 Hvor stor er skaden? Om du har et lite møte med garasjen så kan skaden umulig være stor. Da vil jeg tro det blir penere om du kontakter et biloppretter verksted og får de til å dra ut bulken og evt lakkerer over om du vil ha det perfekt. Kan ikke se for meg at en kutte/sveise jobb blir noe pent Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powerslave87 Skrevet Juli 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2014 Hjørnet bak som er trykt inn så litt jobb å rette det opp. 1000 lappene flyr fort. Kan jo stikke innom et karosseri verksted å få en pris, men bor noe usentralt til så må bruke en hel dag på å få vist frem bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powerslave87 Skrevet Juli 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2014 Andre som sliter med å laste opp bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2014 Bildet ditt er for stort. Prøv å resize bildet i paint el. Tror det må være mindre enn 1,5mb. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powerslave87 Skrevet Juli 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2014 Bilde er 1 mb så det skal ikke være noe problem. Sveisingen skal gå greit, mesteparten er bak fangeren og skiltet. Må passe på at det ikke slår seg. Hadde jeg fått ut bilde så er det lettere å forklare. Men ingen som har prøvd noe tilsvarende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg