apehund Skrevet Juli 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2014 Hei. Skal fylle litt olje på min skoda superb, 2011, 1.8 tsi. Hvilken oljetype skal jeg bruke? Skal kjøpe olje fra statoil, merke mobil1. Kan det stemme at jeg skal bruke mobil1 esp formula 5w-30? Noen som vet om superb har et stort forbruk av olje? Kan virke sånn for meg. På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Juli 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2014 Mobil har oljevelger bare og legge inn regnr så får du hvilken olje du skal ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apehund Skrevet Juli 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2014 Det gjorde jeg, men da fikk jeg valget mellom 2009 modeller? Gikk for 0w-40 etter anbefaling fra esso, ikke statoil som jeg skrev i forrige post. Men takk for tips :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Juli 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2014 Jeg søkte nå på Skoda Superb 1,8 tsi 2011 og da kommer mobil opp med mobil1 ESP formula 5w-30. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg