kazzo Skrevet Juli 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2014 Jeg skal ut å kjøpe nr. 2 bilen i familien. Har ingen kriterier på type bil, men det må være plass til 2 bakovervendte bilstoler, (Bilstoler for 1-3 årige barn). Har sett for meg å bruke ca. 150.000 på bil, men dette er ingen låst grense. Noen som har noen forslag til hvilke bil jeg bør vurdere? Bilen skal gjerne være driftsikker da jeg ikke får gjort så mye med den selv.... Har forresten IKKE kjøpe bilstolene enda, så tips her tas også med takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2014 Mondeo har god plass både foran og bak. Anbefaler 2004 eller nyere isåfall. Evt. Kassebiler som berlingo/partner fås også med baksete, og er da veldig praktiske, romslige og billige. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg