john8585 Skrevet Juli 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2014 Skal sote siderutene på min 08 Hiace, men hvordan kan jeg plukke ut rutene?? virker som selve rammen er helstøpt...tips?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona75 Skrevet Juli 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2014 På innsiden er det trykt på en "pakning" rundt rammen. Denne tar du av. Deretter må du ta ett skrujern el. lignende å vippe ruterammen fra døren mens du skjærer i "limen". Nå har du ute hele ruterammen med ruter. Jeg tok ut skruen som holder skinnen mellom glassene. Åpne begge rutene, stå på nedre ramme og dra i øvre. Da klarer du å utvide rammen nok til å ta ut rutene. Jeg leverte løse ruter til Riis bilglass og mener å huske å betale 2,500.- for bakruten og skyvedør rutene. (5.ruter) Lykke til :) Siter Toyota Avensis 2013 Toyota Hiace 2008 Opel Rekord 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg