theaebb Skrevet Juli 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2014 Hei! Har en tiguan 08 mod. Skulle fylle diesel ista, men tanklokket ville ikke opp. Aldri opplevd dette før. Ifølge instruksjonbok finnes det ingen manuell åpning. Noen som har noen tips? Er det bare å kontakte bilforhandler nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juli 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2014 Hvis du vil ha det opp og få det til å fungere igjen, så ville jeg anbefalt å ta det med noen som kan det eller eventuelt et verskted.Kan jo være et brudd et sted eller lignende. Eller f.eks selve utløsermekanismen som ikke fungerer :) -Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Juli 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2014 Er det elektrisk åpner eller må du trykke på tanklokket slik at det spretter litt ut? Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Juli 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2014 Må du ha nøkkel utav tenningslås og dørene ulåste (som min) ..? Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theaebb Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2014 Må trykke på tanklokk for at den skal sprette ut. Jepp, nøkkelen må være ute og bilen åpen for at den skal gå opp. Har prøvd 100 ganger, men uten hell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Juli 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2014 Det er sikkert en plass der du kan få åpnet fra innsiden av bilen innfor tanklokksdøren, bare at du må ta av et panel eller lignende. Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theaebb Skrevet August 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2014 Da fikk jeg ordnet og åpnet tanklokk. Så hvis andre får samme problem: Jeg tok av panel fra innsiden fra h.bakdør. Her er det en svart rundt dings, trykk nøkkelen inn. Og tanklokket går opp. Hildegunngerd og EaglePilot reagerte på dette 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irydva Skrevet Februar 24, 2019 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2019 På 8/5/2014 den 10:29 AM, theaebb skrev: Da fikk jeg ordnet og åpnet tanklokk. Så hvis andre får samme problem: Jeg tok av panel fra innsiden fra h.bakdør. Her er det en svart rundt dings, trykk nøkkelen inn. Og tanklokket går opp. Hei. Kan du ta bildet av "svart rundt dings"? Klarer ikke å åpne diesellokket... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg