Baufish Skrevet Juli 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2014 Har dårlig kontakt på pluggen til det øvre bremselyset mitt. Men mitt problem er at jeg ikke vet åssen jeg kommer til lysarmaturet. Hvordan får jeg av dekslene på bagasjeromsdøra. Tør ikke å dra for mye i fare for å knekke/ryke noe. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2014 Noe slikt du tenker på? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2014 ja, egentlig, men det står at jeg skal ta løs støpt headliner/ramme, men det er akkurat det som jeg sliter med å få gjort. Hvor finner du deletegninger/sprengskisser til A4? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Januar 18, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2020 Fant ut av feilen. Ene ledningen satt feil i pluggen etter hengerfestemontasje... Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg