Gå til innhold

tikker ved turbotrykk

Ranger emnet


adiafa

Anbefalte innlegg

Om det er tenningsbank hørest det mer ut som knitring, skyldes for tidlig tenning eller for mager blanding (detonasjon) og dreper motoren din på kort tid. Denne knitringen/bankingen detekteres av bankesensor, som i sin tur sender signal til ECU om å retardere tenning. Om det fortsatt er tenningsbank vil MIL lyse.

N75 er for regulering av ladetrykk, den for evaporator heter N80.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår