Gå til innhold

tidenes rip off?

Ranger emnet

VWfanatic

Anbefalte innlegg

Satt og surret rundt på QXL og fant dette "g60 extremt trimmsett".

Skulle gjerne likte å se den G60`n som bremsa 239hk med det oppsettet der. Da tror jeg bilen skal justeres mye på rullende landevei. *LOL* :D

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Boble Roadster cab 1972

x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk

x -VW Golf IV 1.6 1999

x -Honda prelude 2.0i 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye hester er umulig uten chip. Grønn dyser holder til litt over 200 hk med chip og bensintrykk regulator, grå noe mer. Er det en standard kam fra fra en Rallye eller VW Motorsport kam han mener da?

Har faktisk registrert meg på QXL nå, får høre hva han har å si

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olsenpwer

Svar : hei polo. det er en volkswagen motorsport kamm.durasjonen vet jeg lite omm.reimhjulet er 62mm tror jeg. det var med orginale dyser,og det var en vanlig g-lader.bilen må justeres på en rullende landevei for å få 239bhp,,da blir alt opptimalt.det er greiest å gjøre i dannmark for 2000dk.jeg har alle papirer for det trimmings studioet. og det er bare ca 1 time ned i dannmark. hilsen olsenpwer..

Fikk dette svaret, godt gjort å få 239 hk når dysene må yte over 100% for å få det til

VW Motorsport kammen har durasjon på rundt 306 grader, ikke særlig egnet til gatekjøring med andre ord

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Fikk dette svaret, godt gjort å få 239 hk når dysene må yte over 100% for å få det til

VW Motorsport kammen har durasjon på rundt 306 grader, ikke særlig egnet til gatekjøring med andre ord

SOm sagt, Jub'en, og jeg vet hvilken type det her er. Første mennesket jeg har sett, som spiser burger med hele trynet. Dressing all-over-the-fucking-place!

Han viste meg noen papirer med no kurver og greier, og dette settet skulle jeg få med bilen..239 hk, (holdt på å si på bakhjula, men...) han skulle egentlig montere dette selv i jubben's rado, men laderen var for dårlig fant de ut i danmark, så da blei det ikke noe.....var litt sjepisk, kan du si.

Men mannen er fra Froland, og der er alle gale og skyter hverandre om de ikke liker hverandre. La han bare surre og leve i sin egen lille verden..den er nemlig innsnevra til der capsen når utforbi nasen, og der har alle biler 239 bhp.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som driver med rullende landevei gjør dette for å tjene lette penger.. og avlesning av effekt på veiv blir derfor svært varierende...og unøyaktig.

Det eneste som gjelder er effekt på hjula, å poste veiv effekt fra ei rulle er som å spille bingo.

Få gang på CorradoclubNorwegen.

Legg forumet inn som startside!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RSG60

Mange som driver med rullende landevei gjør dette for å tjene lette penger.. og avlesning av effekt på veiv blir derfor svært varierende...og unøyaktig.

Det eneste som gjelder er effekt på hjula, å poste veiv effekt fra ei rulle er som å spille bingo.

så du mener det er vanskeligere å manipulere effekt på hjulene?

Bare kjøre opp trykket i dekkene til 60 psi og nyte godt av 10-15 hk ekstra:D

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider