Gå til innhold

2 stk 12 " ønskes kjøpt

Ranger emnet

ErikJ

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg ønsker kjøpe 2 stk subber.. gjerne i kasse ,men da burde den gjerne hentes ? jeg bor i bergen..

Hvilke merker jeg er ute etter : MTX , Zachry , JL , Lanzar , Power Acoustik , Mye forskjellig altså

Forslag ? har du subber av andre merker tilsalgs ?

Er selvfølgelig åpen for andre merker,dette er de jeg kom på i farten.

Når det gjelder prisklasse så er jeg vel ute etter å kjøpe for under 2000 kr tilsammen ..

Håper på svar

Mvh

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det ene elementet er spengt , så du kan få alt for 1200...

vis du bil at jeg skal sende så kan jeg ta ut elementene så kan du få den for 800 , bare kassa

bare kassa koster 1500 kr..

jeg bor i tønsberg , bare å komme og hente...

Mvh

Reinert Andersen

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ubar

Hei.

Jeg ønsker kjøpe 2 stk subber.. gjerne i kasse ,men da burde den gjerne hentes ? jeg bor i bergen..

Hvilke merker jeg er ute etter : MTX , Zachry , JL , Lanzar , Power Acoustik , Mye forskjellig altså

Forslag ? har du subber av andre merker tilsalgs ?

Er selvfølgelig åpen for andre merker,dette er de jeg kom på i farten.

Når det gjelder prisklasse så er jeg vel ute etter å kjøpe for under 2000 kr tilsammen ..

Håper på svar

Mvh

Erik

Har 2 stk Orion XTR3 12" subber til salgs uten kasse. Lettdrevne, men robuste elementer som spiller skikkelig bra i rikitg kasse (35L lukket eller 50L portet pr element). Ny pris 1.700 kr/stk, selger begge for 1.600. Bassporter kan medfølge... :)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider