Samekula Skrevet August 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2014 ok takker for svar :) byttet jo bærekule i mai en gang og har ikke vært på forstillingskontroll etter det, så spissingen er sikkert ikke 100%. men skal prøve andre hjul og bytte endeledd til helga og se hva som skjer. Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet August 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2014 da bytta jeg endeleddene, og prøvde vinterhjulene samtidig. ingen risting i ratt. men etter jeg har montert de nye endeleddene ble den utrolig lett på rattet, litt ekkelt når man treffer små humper for rattet svinger litt av seg selv på en måte. hva skyldes dette? Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet September 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2014 flere ting som skyldes risting i ratt? plagsomt og kjøre med, rister mest når jeg slipper gassen i 85+ kmt. endeledd er skiftet, kom gjerne med tips Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet September 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2014 har tilgang til grav nå, så får sjekket det meste under der Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet September 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2014 va under bilen, fant slakk i flensen som går inn i girkasse der stikk akslingen er skrudd fast. mulighet å fikse det? mulig det er derfor det rister i rattet? svetter og litt olje rundt simmering ved den slakke ''flensen'' Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg