mercedes124 Skrevet August 8, 2014 Rapporter Share Skrevet August 8, 2014 Er det noen som har en formening om hvordan man lettest kan få tak i El-skjemaer og noen dypere forklaringer over bilen enn i ei dårlig mangelfull oversatt "instruksjonsbok" til en Octavia 2013 TDI 1.6 ( 5E ) ? Og til en fornuftig pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 8, 2014 Rapporter Share Skrevet August 8, 2014 Jeg har full tegningssett (pdf-fil) til Octavia II men er på Tsjekkisk, vet ikke om det er av interesse? Ellers kan du jo kjøpe deg NOE SLIKT - full pakke til meget fornuftig pris Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes124 Skrevet August 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2014 Takker for raskt svar .Vil tro manualer og stoff til Octavia II ikke er helt likt 5E 2013, uten at jeg har noe annen begrunnelse at det er en annen modell. Derimot linken du viser til er nok mer up to date med min bil. Men takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg