Espen84 Skrevet August 9, 2014 Rapporter Share Skrevet August 9, 2014 Hei. Har en 2004mod nissan x-trail der det kun blåser kaldt. Uansett hva jeg måtte stille inn på grader. Noen som har vært borti samme problem? Siter Med Vennlig hilsen Espen Næss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macca Skrevet Desember 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2014 hei espen84 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macca Skrevet Desember 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2014 prøver igjen. Har du fått svar på problemet ditt? jeg har tilsvarende feil, det kommer kald luft uansett hvilken temp jeg setter på. Hva var evt. feilen hos deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjomy Skrevet August 1, 2016 Rapporter Share Skrevet August 1, 2016 Samme her. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet August 1, 2016 Rapporter Share Skrevet August 1, 2016 Om det ikke blåser varmt så kan det være termostat. Vannpumpe. Kontrollpanelet. Så prøv å bytte termostat først og fremst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg