TordH Skrevet August 9, 2014 Rapporter Share Skrevet August 9, 2014 hei holder på og prøve og bytte registrerreim selv, har fått av alt på fronten og er nå på leting etter inspeksjonhullet. men har ikke sjans og finne det, har lett i over 2 timer nå uten og finne noe... noen som har noe bilde eller en forklaring som kan hjelpe meg? er snakk om en audi a4 1.9tdi b5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 9, 2014 Rapporter Share Skrevet August 9, 2014 Oppe i fremkant av girkassen, på førersiden. Fant et bilde på nettet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TordH Skrevet August 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2014 hei igjen, jeg fant det, nå har jeg låst kammen i bakkant og diselpumpa er låst av me en kopp og 0 tallet i inspesjonshullet ser jeg halveis i høyre side av hullet, og bytte reim, strammer og løpehjul, har sveivet rundt 2 ganger og alt stemmer fortsatt. er dette rett ja? Det eineste va at det var litt tungt og sveive, virket som at det var en kneip den måtte over så kom den. men skal vell være sånn? Legger ved noen bilder, takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TordH Skrevet August 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2014 et spørsmål til, hjulet som jeg har merket med rødt på bildet under, det har ingen spesiell posisjon det skal stå i nei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 10, 2014 Rapporter Share Skrevet August 10, 2014 Ser bra ut. Her er LINK til en guide for dette. Og ja, det hjulet du har merket har ingen bestemt posisjon, derav ikke tenner på det. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg