JOKKE Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 jeg er rimelig grønn innen bilanlegg. skal bygge anlegg i bilen min ( 200sx s13) så det jeg lurer på er hva som er best å bygge med 2 stk. 10" eller 2 stk 12" er 10" merkbart kjappere,? ( kommer sef ann på prisen.) håper på fornuftige svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Ville anbefalt 10", mest fordi det er utrolig enkelt å få bra med trøkk i den bilen. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spekt Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Kommer jo veldig an på hva slags musikk du liker å spille. Er du en hifi-mann er 2x10 å anbefale, er det kun trøkk og bass ville jeg gått for 2x12. 2x10 er i tillegg mye raskere og gir mere attack i bassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Ikke nødvendigvis. Er fullt mulig å få kjapp definert bass fra 12" også. Hørt bassgangen på "take a look around" (Mission Impossible tittelsporet) med Limp Bizkit? Eller Kickrum sakene til System of a Down? Spesielt på slutten av Toxicity. Korn har også saker som krever sitt... Slipknot har en fin liten sak i "Peolple = Shit". Der snakker vi kjappe kickdrums :D Forsterkern har jo litt å si også da. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spekt Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Selvfølgelig kan man få kjapp og definert bass fra 2x12, men som sagt. Da koster det PENGER. Uansett blir 2x10 raskere og mer presist da de er mindre og lettere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg