Jensenm Skrevet August 12, 2014 Rapporter Share Skrevet August 12, 2014 Har alle golf 4 1998 mod utetemp måler i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 12, 2014 Rapporter Share Skrevet August 12, 2014 Biler med elektronisk klimaanlegg har utetemp visning i klima-displayet. Er usikker på om biler med manuelt varmepanel har utetemp visning. -- (har flyttet tråden fra Passat til Golf4) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 12, 2014 Rapporter Share Skrevet August 12, 2014 Min 99 Golf 4 (1.6 SR) hadde AC knapp med "gammeldags" vri hjul på varmen. Den hadde ute temp visning i kjøre computeren. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensenm Skrevet August 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2014 Jeg har ikke kjørekomputer. Er det vanskelig å ettermontere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 12, 2014 Rapporter Share Skrevet August 12, 2014 Min 99 Golf 4 (1.6 SR) hadde AC knapp med "gammeldags" vri hjul på varmen. Den hadde ute temp visning i kjøre computeren. Min Octavia med klimapanel har visst utetemp i kjørekomputer-displayet.også i tillegg til klimapanelet. Bytte til instrument som har kjørecomputer er trolig mulig. Må i så fall bytte hendel på rattstammen også. En del info om versjoner av Golf4 instrumentpanel her: http://uk-mkivs.net/topic/10689-mk4-golf-and-bora-speedo-instrument-cluster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg