TropicX Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 15. Mai - Da blir det Streetmeet på Stathelle! Hvor: Brotorvet Parkeringshus (Nederste etasje!) Tid: kveldstid?!?!? Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Spre rykte, la jungeltelegrafen tale!!! Håper da på folk fra Skien, Porsgrunn, Bamble, Kragerø, å Resten av Norge :) Hadde jo vært gøy Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Representant fra Skien med kamerater her som kommer :) Forbeholder om at det kan komme noe i veien, hehe. Men bunn av parkeringshuset? Er det stort? Hvordan er purken på stathelle? Noen bra spisesteder? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Er 3 etasjer stort.. Mener at det er greit nok med plass.. Bra spisesteder.. hmm, spørs åssen mat du er på jakt etter.. Er bra hamburgere å slikt i Langesund hvertfall! å på Lasse's og Esso på Rugtvedt ved E-18.. Blir vell bråk i Langesund som vanlig, så de er nok der.. Vet ikke helt hvordan Politiet er jeg.. Sikkert noen andre fra forumet her som vet mer enn meg, Men kan jo forhøre meg! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 kragerø folka kommer =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by Azzido-325i kragerø folka kommer =) Det er flotters! Spre rykte i kragerø åsså da!! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeXuS Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Bare jeg får på fangeren og montert hvite blinkere og tåkelys iløpet av april så kommer jeg seff...:D Siter - BMW 316i 1998modell...snart med M3-fanger med cuplipps og cupspoiler og nye 17" felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by TropicX Det er flotters! Spre rykte i kragerø åsså da!! ryktet blir spredd via sida våres... og jungel telegrafen Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by TropicX Er 3 etasjer stort.. Mener at det er greit nok med plass.. Bra spisesteder.. hmm, spørs åssen mat du er på jakt etter.. Er bra hamburgere å slikt i Langesund hvertfall! å på Lasse's og Esso på Rugtvedt ved E-18.. Spisested er det ca 100m unna, hamburgerbaren borte ved BS-senteret! Hvordan purken er har jeg ikke peil på??? Jeg får vel ta turen jeg og da... blir jo hele 5min kjøring!:D Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeXuS Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Bare jeg får på fangeren og montert hvite blinkere og tåkelys iløpet av april så kommer jeg seff...:D Siter - BMW 316i 1998modell...snart med M3-fanger med cuplipps og cupspoiler og nye 17" felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by PeXuS Bare jeg får på fangeren og montert hvite blinkere og tåkelys iløpet av april så kommer jeg seff...:D coupe du har? jeg har hvite blinkere, 97 grill og m speil liggans... selger det billig... samla pris på 2000,- Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeXuS Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by Azzido-325i coupe du har? jeg har hvite blinkere, 97 grill og m speil liggans... selger det billig... samla pris på 2000,- Har sedan..., noe av det som passer da? Trenger ikke grillen... Siter - BMW 316i 1998modell...snart med M3-fanger med cuplipps og cupspoiler og nye 17" felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 jeg kommer også Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by PeXuS Har sedan..., noe av det som passer da? Trenger ikke grillen... er vel helst da bare grillen som passer tenker jeg... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 hvor hen i værden? Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg