Logico Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by Stephan hvor hen i værden? Telemark-Grenland-Bamble-Stathelle... Med andre ord, du har en lang tur foran deg!;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by Stephan hvor hen i værden? telemark =) bare en liten svipp tur for deg det =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 oi.. såpass ja.. Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 ærre bare nazi blekker som kommer eller? dæven får se om jeg tørr å vise meg der.... Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Batman Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by Keng ærre bare nazi blekker som kommer eller? dæven får se om jeg tørr å vise meg der.... Lurte på om jeg også skal ta meg en tur, så da blir det ikke bare nazi blekker!!! Siter Fader Kubikk, Du som er i blokkaGi oss idag vårt daglige dreimoment,Forlat oss våre fartsovertredelser,som vi forlater forelegget.Led oss ikke inn i kontroller,men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeXuS Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by Azzido-325i er vel helst da bare grillen som passer tenker jeg... Stemmer... Men men..sånn er livet. Er det forresten no vanskelig å bytte fangere og blinklysa på E36? Siter - BMW 316i 1998modell...snart med M3-fanger med cuplipps og cupspoiler og nye 17" felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 ja ta deg en tur batman:) så slepper jeg å bli eneste jappsa der...:D Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeXuS Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Visste ikke du kjørte Honde Coupe Keng...er'n kul eller? No styling osv? Siter - BMW 316i 1998modell...snart med M3-fanger med cuplipps og cupspoiler og nye 17" felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by PeXuS Stemmer... Men men..sånn er livet. Er det forresten no vanskelig å bytte fangere og blinklysa på E36? så lenge du kan det er det ikke noe problem... men første gang er alltid ille... ville nok latt folk som kjenner e36 litt bytte fanger, mens blinklys er en lett sak... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 pexus, den er helt sinnsyk! hahahaha...viste ikke du hadde lappen engang jeg...:p hehehee...:) Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Men var det noen interesse for dette treffet? Har blitt ganske dødt på denne tråden i det siste.. Håper på folk!! -TropicX- Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by TropicX Men var det noen interesse for dette treffet? Har blitt ganske dødt på denne tråden i det siste.. Håper på folk!! -TropicX- Ja, kommer det no folk eller? Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 jeg kommer desverre ikke... må jobbe... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Ska jobbe jeg og, men tenkte å stikke innom en tur på vei hjem fra jobb... hvis det kommer non folk da!? Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Ser dårligt ut :( Men hadde vært tøft! Men kommer flere helger hvertfall! kanskje ordne noe senere Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg