mabe1703 Skrevet August 18, 2014 Rapporter Share Skrevet August 18, 2014 Hei, har absolutt ingen peiling på dette emnet men får prøve allikevel. Jeg var sjåfør i helgen å oppdaget i dag en STOR mørk flekk i baksete på bilen. Dette gjelder en Audi a4 med lyst del-skinn interiør. Jeg har tilgang til en damprens maskin... men har lite peiling på emnet. Vil jeg kunne bruke denne på skinn, og stoff? og hvordan blir dette med tørking for å unngå at det blir rått i setene osv? Noen som mulighet til å besvare dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet August 18, 2014 Rapporter Share Skrevet August 18, 2014 Dett letteste vill nå vær å prøve en vanlig hurtigspray for tekstilseter, sånn med børtste på, selges på Statoil og lignende, eg har brukt det mange ganger, blir litt fuktigt av det men langt fra like bløtt så det blir med en damper, kan heller gå over til damper hvis det Ikkje fynker. Det krever litt tålmodighet men burde fynke, skinnet hvis det er der og kan du prøve ned eet samma stoffet der og, eventuelt legg ved ett bilde så vi vett hvor gale det er:-) lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg