HenrikMeister Skrevet August 18, 2014 Rapporter Share Skrevet August 18, 2014 Hei forum, Når bilen står helt stille og jeg svinger på rattet, så kommer det en banke lyd fra bakstillinga. Beklager at jeg ikke kan forklare lyden bedre. Men dette forekommer mest når bilen står i en bratt bakke/vei. Og når jeg svinger rattet, kommer lyden. Nye fjærer er montert. Noen som har erfaring med dette? Tips på hva jeg skal sjekke? Takk på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet August 19, 2014 Rapporter Share Skrevet August 19, 2014 Var lyden der før nye fjærer ble montert? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikMeister Skrevet August 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2014 Var lyden der før nye fjærer ble montert? Stemmer. Vært slik i 1 år, og vil finne ut av dette. Begynner å bli smålig lei av lyden. Skal skifte bremseklosser på den etterpå, så skal undersøke hva som lager den lyden. Tar imot tips :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 19, 2014 Rapporter Share Skrevet August 19, 2014 Du er sikker på at lyden kommer bakfra og ikke forfra? Få en til å høre/kjenne mens du vrir på rattet, kan være slitte foringer eller lenkearmer som lager lyd. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg