Gå til innhold

Felgforslag til 540

Ranger emnet

Mirus

Anbefalte innlegg

Ville valgt en 18" felg, med bred kant... OZ Ceres er fin, men kanskje noe vanlig.. Hadde kanskje vært spennende med Antera 309 også...fin kan på de og

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mirus

Mulig, mulig :)

Noen som vet ca. pris på slike i 18"?

Ja.. Rondell 58 er ganske vanlig på e34...MEN de rigger skikkelig, og jeg synest det er de felgene som passer best på e34,derfor har jeg kjøpt meg et sett...

Det er forresten kampanjetilbud på GS-bildeler nå, kun 9800kr+mva for 10*18 og8.5*18 MED DEKK,bolter,emblem og ferdig balansert! Det synest jeg er billig:)

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jarli

Ja.. Rondell 58 er ganske vanlig på e34...MEN de rigger skikkelig, og jeg synest det er de felgene som passer best på e34,derfor har jeg kjøpt meg et sett...

Det er forresten kampanjetilbud på GS-bildeler nå, kun 9800kr+mva for 10*18 og8.5*18 MED DEKK,bolter,emblem og ferdig balansert! Det synest jeg er billig:)

Hvilke dekk og hvilken dimmensjon er det som følger med i pakka?

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda.. Rondell rigger de! Er jo fine felger på E34.. ingen tvil om det.

Kommer liksom an på lommeboka hva du skal ha og da.

Men den prisen de har hos GS-Bildeler på de felgene er jo bra.

Vet ikke helt hvor mye de OZ-Nova felgene koster, men de er nok noe dyrere :rolleyes:

Litt OFF-TOPIC men...

Tror dere det går greit mht at jeg senker bilen min 40mm fremme nå i helga og har 235/45/17 dekk?

Det går greit??

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sfinx

Joda.. Rondell rigger de! Er jo fine felger på E34.. ingen tvil om det.

Kommer liksom an på lommeboka hva du skal ha og da.

Men den prisen de har hos GS-Bildeler på de felgene er jo bra.

Vet ikke helt hvor mye de OZ-Nova felgene koster, men de er nok noe dyrere :rolleyes:

Litt OFF-TOPIC men...

Tror dere det går greit mht at jeg senker bilen min 40mm fremme nå i helga og har 235/45/17 dekk?

Det går greit??

Ikke noe problem:)

Originally posted by C0bra

Hvilke dekk og hvilken dimmensjon er det som følger med i pakka?

Sikkert billigste type dekk (kan ikke akkurat forvente p-zero til den prisen :D )...dimmensjonen er sikkert ca 255/30-18 og 225/35-18

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner (styreformann i BMWCCN avd Rogaland) hadde noe felger til E34 til salgs. Stod til og med på Stasjonsvogn, som han skulle selge billig. Det var kule, skikkelige felger. Men pågrunn av at han skulle på ferie i sommer eller.no så ville han ha 15" akk, ja sånn er det vel å bli voksen.. Send han en mail å spør: <pberg"at"netpower.no>

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider