aregar Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Heisann. Har vurdert og skaffe meg en riskoker og har tenkt litt på Eclipse eller 200SX. Begge deler må bli tidlig 90 modell fordi større lommebok har jeg ikke..hehe.. Hvilken av disse to bilene er og annbefale? Hva går best, minst feil, bruker minst bensin osv :D Har også vurdert en gammal Supra men den er kanskje litt tung/dyr i drift.. Tips om andre biler hadde også vært kult, men det må være sportsbil og større enn en Golf.. :P Takker for innspill :) Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 leste en anmeldelese av 200sx en gang... var veldig mye positivt.. det negative var at turboen røyk ikke så langt i fra 120 000km.... er mangen 200sx så masse deler er tilgjengelige... bra bil til bra pris :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 de eldre eclipsene er ikke så kule da... da ville eg heller gått for 200.. turbo og vettu :D thumbsup Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 200sx, uten tvil! retthjulstrekk og masse trimpotensiale :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Batman Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Ekke snakk om annet enn at det må bli en SX!!!:D Siter Fader Kubikk, Du som er i blokkaGi oss idag vårt daglige dreimoment,Forlat oss våre fartsovertredelser,som vi forlater forelegget.Led oss ikke inn i kontroller,men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 ville gått for 200sx jeg :-) Det finnes jo så mye digg til dem! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg