Gå til innhold

Dynamo/børster Audi a6. 2.4. C5

Ranger emnet

Audi Tertitt

Anbefalte innlegg

Ok. Tok det som jeg hadde, og der og da så var en fil lurt. Dynamo er nå levert inn for testing på elektro verksted. Jeg er på vei mot skroten for å se hva som finnes av deler der.

Forstått det sånn at både passat og Audi går om værandre , så da er det og se om jeg finner en 120Amp der, med samme kobling bak.

pære prosjektet mitt med lodding osv var ikke vellykket, så dynamo ble tatt ut igjen....

Oppdaterer senere i dag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dynamo var gåen, så ny må kjøpes. Dynasty sendte en link fra E-bay England og der kommer den på ca 2000, så skal bestille en derifra senere i kveld.

Prøvde og finne en på skroten, men hadde ikke riktig type dynamo eller bil inne.

Kjenner de folka så hadde fått en billig hvis det var en der. Bare A4.-Q4 inne, fant en A6 men det var 2.8 liter og ikke samme type dynamo.

Passat var det flere av men bare 90 Amp.

Takk for all hjelp av Quattro 73 og Dynasty.

Kommer med nok flere spørsmål etter vært her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det kan tenkes at 90 A holder, men går for max 120A

Har bestilt fra 3 skruer.no og den kom på 2399 med frakt.

http://www.3skruer.no/products/dynamo-audi-a4-078-903-016-f5

Når den er på plass, så er det å begynne på vanntemp sensor og abs sensor++++

Skal også få en lokal lakker til og skvette på litt flekklakkering der hvor rusten har begynt.( Har en mx 5 som også skal få litt)

Takk for support Quattro73, er nok ikke så lenge før jeg er tilbake med spørsmål her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider