lerstad Skrevet August 27, 2014 Rapporter Share Skrevet August 27, 2014 Hei. Jeg har en gammel Volvo 940 2.3 GL med nette 305 000km bak seg. Jeg sliter litt med at den er tregstarta. Den har stått ganske lenge ustarta før jeg tok den i bruk igjen her for noen uker siden. Starta den med så si tom tank, men fyllte den helt opp igjen. Skal også sies at den har stått strømtom i ca 1 år før jeg kobla på booster og fyran igang. Den går bra når den først kommer igang og jeg hadde ingen problemer med den når jeg kjørte Trondheim - Horten, annet enn at jeg måtte fylle vann på Berkåk. (var knapt vann i beholderen) Har ikke skiftet noe særlig deler på den siden jeg kjøpte den får ca 2 år siden annet enn ett endeledd og dekka. så vet ikke om det vil bli noe bedring ved bytte av tennplugger, olje og filter. Kan nevne at det var litt over minimum olje sisst jeg sjekka. Har også ett problem med at sigarettenneren ikke fungerer. (kontakten) noen som har noe formening om hva det kan være og eventuellt hva som må gjøres? Foressten har jeg også problemer med ryggelysa mine. Bryteren fungerer ikke, og jeg har sett under bilen og det ser ut som ledningene er kutta. Er det vanskelig å skifte ledning på bryteren? eventuelt hvor lang er ledningen som går fra gearkasseføleren? er det like greit å bytte ledningen? eller lønner det seg å skjøte på en ny bit? er både + og - ledningen. Ble litt mye her nå, men håper på svar. Gjerne på alle problemene mine. På forhond, takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.