Hans Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 Er det en idè å trykke opp klistremerker med Bilforumet.net til å ha på bilen? Tror ideen har vært oppe før, men har ikke blitt noe mer snakk om det.. JEG VIL HA!!!!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 Ja har sett en tråd om dette her før.. Men hvor er den blitt av? blir det noe merker eller? :D Vi er ivrige over å reklamere litt skjønner du!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2002 Er det ålreit at jeg tegner noen skisser og slikt på design? Vil gjerne ha noe originalt sjøh. =) Eller er det bare til å reklamere i vei? *klippe og lime* Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2002 dette har det vært mange og ikke mionst lange diskusjoner på før! men det er noen som er rimli hissig på dette navnet vett u(bilforumet.net) så du må nok ta å snakke med disse gutta først.. for å si det sånn så går ting i meitmark fart på 402 så du må regne med å ha de på bilen TIDLIGST til siste gatebil i 2003 da har du flaks.. virker ikke som om de er så int i at folk skal ha klistremerker på bilen spørr du meg.. tar det ALT for lang tid så bare lag no selv (sier nå jeg) Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Oktober 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2002 Originally posted by bing dette har det vært mange og ikke mionst lange diskusjoner på før! men det er noen som er rimli hissig på dette navnet vett u(bilforumet.net) så du må nok ta å snakke med disse gutta først.. for å si det sånn så går ting i meitmark fart på 402 så du må regne med å ha de på bilen TIDLIGST til siste gatebil i 2003 da har du flaks.. virker ikke som om de er så int i at folk skal ha klistremerker på bilen spørr du meg.. tar det ALT for lang tid så bare lag no selv (sier nå jeg) Hehe...jeg vil også ha Bilforumet.net klistremerke. Men som med alt annet som er bra så tar det tid. "Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves" Vi må organisere dette slik at alle får lik logo, kommer bare til å se jalla ut hvis vi begynner å lage merker selv alle sammen. Plutselig ser du 5-10 forskjellige merker og det vil vi ikke ha noe av. Jeg syns den/dem som har mulighet til å få trykt opp mange klistremerker i bra kvalitet og til bra pris ta kontakt med Håkon/Marius slik at det blir satt igang noe. Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Blir dette noe av eller.....?:rolleyes: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Lillegud og mats, legg ut bilder!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Jeg og vil ha!!!!heyyou :hello: hellothere thumpsup babyhmm? Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro kåre Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Eg og!!!!!!!!!!!!!!!!:D :D :D :D :D Siter Audi 80 Quattro 2E VOLVO 760 tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 her er bilen min på siste gatebil i år !! (møkkete :( ) Sånn har jeg gjort det !!! gjør det på samme måte. kosta 600,- men men... var de bildekor folka som holder til der hvor møller lørenskog ligger !! merkene holder BRA !! Løp og gjør det likt som meg ! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Originally posted by LilleGud her er bilen min på siste gatebil i år !! (møkkete :( ) Sånn har jeg gjort det !!! gjør det på samme måte. kosta 600,- men men... var de bildekor folka som holder til der hvor møller lørenskog ligger !! merkene holder BRA !! Løp og gjør det likt som meg ! :) 600 spenn?!? :eek: Jeg har bare 12 spenn og de står på sparekonto.... :rolleyes: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Originally posted by Air 63 600 spenn?!? :eek: Jeg har bare 12 spenn og de står på sparekonto.... :rolleyes: er på begge sider seff !! profesjonelt laget i godt materiale. det koster å væra kar serru !! men ja... det er litt dyrt. men så er ikke romerike det billigeste stedet i norge da !! :rolleyes: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 jeg kan skaffe litt sånne klistremerker vettu... får dem garantert under 600 stk... men hvor mange er det som skal ha å sånn da.... jobber med detta nemlig :D Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 vil ha et jeg.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2 mann Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 hadde jo vært moro det å hatt litt "reklame" for bilforumet.net på doningen, men det spørs jo om håkan/marius er interressert i dette da... det holder sikkert ikke for dem at bare 2-3 stykker kjører rundt med dette. de vil sikkert at ganske mange skal ha dette før de begynner å trykke opp noen klistremerker til bilene våres. Siter sierra sedan cosworth skall ønskes kjøpt.... int. i rs 500 kasse og cluthus også let's race!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg