Gå til innhold

Bilforumet.net klistremerker

Ranger emnet

Hans

Anbefalte innlegg

Originally posted by mk2 mann

hadde jo vært moro det å hatt litt "reklame" for bilforumet.net på doningen, men det spørs jo om håkan/marius er interressert i dette da...

det holder sikkert ikke for dem at bare 2-3 stykker kjører rundt med dette. de vil sikkert at ganske mange skal ha dette før de begynner å trykke opp noen klistremerker til bilene våres.

jeg spurte dem i sommer om det var greit at jeg bare trykte opp egene merker og satt på bilen. det var greit. bare send marius en pm. så er det sannsyneligvis bare å setta igang.. !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by LilleGud

her er bilen min på siste gatebil i år !! (møkkete :( )

Sånn har jeg gjort det !!! gjør det på samme måte. kosta 600,- men men...

var de bildekor folka som holder til der hvor møller lørenskog ligger !! merkene holder BRA !!

attachment.php?s=&postid=26624

Løp og gjør det likt som meg ! :)

HAHA...Kan få d der til en femtilapp...Hvor mye måtte du ha betalt for en stripe til frontrute (35cm), en til bakrute (30cm) + Honda logoen i forstørret format...? Ga han en hundrelapp jeg...Han sa han ikke sku ha noe for d, men la den da på bordet...

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CivicVTEC

HAHA...Kan få d der til en femtilapp...Hvor mye måtte du ha betalt for en stripe til frontrute (35cm), en til bakrute (30cm) + Honda logoen i forstørret format...? Ga han en hundrelapp jeg...Han sa han ikke sku ha noe for d, men la den da på bordet...

Kan du ordne meg VW logoen i litt stort format da?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakruta er ikke like stor som frontruta di, husk d...Hehe...Bare gi meg et mål, og send logoen til chrizhansen@hotmail.com , så skal vi nok klare d...Skal til han en tur idag btw, for må ha no stickers til siden på bilen...Altså: Green og Ractive stickers ;D

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider