LilleGud Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Originally posted by mk2 mann hadde jo vært moro det å hatt litt "reklame" for bilforumet.net på doningen, men det spørs jo om håkan/marius er interressert i dette da... det holder sikkert ikke for dem at bare 2-3 stykker kjører rundt med dette. de vil sikkert at ganske mange skal ha dette før de begynner å trykke opp noen klistremerker til bilene våres. jeg spurte dem i sommer om det var greit at jeg bare trykte opp egene merker og satt på bilen. det var greit. bare send marius en pm. så er det sannsyneligvis bare å setta igang.. !!! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Originally posted by LilleGud her er bilen min på siste gatebil i år !! (møkkete :( ) Sånn har jeg gjort det !!! gjør det på samme måte. kosta 600,- men men... var de bildekor folka som holder til der hvor møller lørenskog ligger !! merkene holder BRA !! Løp og gjør det likt som meg ! :) HAHA...Kan få d der til en femtilapp...Hvor mye måtte du ha betalt for en stripe til frontrute (35cm), en til bakrute (30cm) + Honda logoen i forstørret format...? Ga han en hundrelapp jeg...Han sa han ikke sku ha noe for d, men la den da på bordet... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Originally posted by CivicVTEC HAHA...Kan få d der til en femtilapp...Hvor mye måtte du ha betalt for en stripe til frontrute (35cm), en til bakrute (30cm) + Honda logoen i forstørret format...? Ga han en hundrelapp jeg...Han sa han ikke sku ha noe for d, men la den da på bordet... Kan du ordne meg VW logoen i litt stort format da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Og Chevy?? :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Originally posted by Jonte Kan du ordne meg VW logoen i litt stort format da? Hvor stort da...? Kan sikkert ordnes d, men da må jeg sende d i posten... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 hmm.. 18" eller noe? eller blir det for stort til å ha i bakruten på golfen?! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Bakruta er ikke like stor som frontruta di, husk d...Hehe...Bare gi meg et mål, og send logoen til chrizhansen@hotmail.com , så skal vi nok klare d...Skal til han en tur idag btw, for må ha no stickers til siden på bilen...Altså: Green og Ractive stickers ;D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 skal finne ut.. :) egentlig skulle jeg ha hadd den i en blå farge.. sammens med hvit.. så står det i stil med bilen.. vi får se.. skal si ifra.. hva koster dette ?! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Logoen i blått og hvitt ? Koster en femtilapp kanskje...Toppen...Må huske på porto osv da ;D Hehe...Med mindre du kjører fra Narvik til Jessheim for å hente den, noe jeg ikek tror at du gjør..Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Politibilen som stod rolig på skolen flere dager denne uka hadde også veldig lyst på en sånn logo... Men det blir kanskje litt negativ reklame ;) Uansett.. bilen jeg kjøper meg snart er 110% klar for bilforumet merke :) Siter 1997 Volvo S70 2.0LT x - 1997 Volvo S70 2.0S --- 1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 det kunne fort bli en russeknute å putte bilforumet.net klistremerke på pol10 bilen istedet for en L lissom.. heh ;) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 jeg hadde oxo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Er interesert i å ha merke på bilen min, kunne tenkt meg denne på bilen: Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Originally posted by Calib'R Er interesert i å ha merke på bilen min, kunne tenkt meg denne på bilen: en til meg også!! =) Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 noen som har hørt om motivlakkering ??? :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg