BMWgutt86 Skrevet September 2, 2014 Rapporter Share Skrevet September 2, 2014 Fant dette bildet på facebook i går, det ser jo helt rått ut! Noen som har testet disse Rigid lyktene? Det er vel det råeste man får tak i? De linker også til produktet, som er en helt ny buet LED bar: http://www.ekstralys.no/products/rds-serien-rigid-industries-led2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 2, 2014 Rapporter Share Skrevet September 2, 2014 Er du ansatt hos ekstralys? Jesper1201 reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWgutt86 Skrevet September 2, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2014 Hehe, nei. Det er jeg ikke :) Men jeg er kunde der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 2, 2014 Rapporter Share Skrevet September 2, 2014 Ja, det lyser sikkert en god del bedre enn org. fjernlys, og den er plasseringsvennlig, men jeg kan garantere at en får større lysutbytte for pengene med det oppsettet på bildet under Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg