robin93 Skrevet September 2, 2014 Rapporter Share Skrevet September 2, 2014 jeg er en 21 år gammel gutt som leter etter en start bil. vet ikke om jeg vil kjøpe en gammel en og så en bedre senere, men vil ha en fin sedan av en sort. har manuel men vil egentlig ha automat bil. har sett på bmw men servicen syns jeg er litt vell dyr. noen som har noen råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 2, 2014 Rapporter Share Skrevet September 2, 2014 Hvilken prisklasse? Om du ikke har spart opp så mye forsikring så ville jeg valgt en "eldre" bil, gjerne rundt 2000 med en liten motor. Billig å forsikre og bruker å være billige deler enn de større motorene. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin93 Skrevet September 2, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2014 Hvilken prisklasse? Om du ikke har spart opp så mye forsikring så ville jeg valgt en "eldre" bil, gjerne rundt 2000 med en liten motor. Billig å forsikre og bruker å være billige deler enn de større motorene. Tenkte 0-150.000 ca har du noen modeller å anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 2, 2014 Rapporter Share Skrevet September 2, 2014 Lexus IS 200 er en bra og litt sjelden bil. Skikkelig BMW-konkurrent, med mye bedre driftssikkerhet. Har rekkesekser og bakhjulstrekk, og kan fås med automat. Driftssikkerheten skal være noe av det bedre man får. ' Her er en: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50142815&searchclickthrough=true Actros 8x8 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg