ktone Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 kommer nå fra han jeg kjøpte bilen hos. Behjelplig og snill og gjorde det han kunne for å få ting til å funke. Mens han står å skrur litt på bilen kommer en som tok oss imot da vi skulle se på bilen. Begynte å briske seg litt og var frekk. Kjente sinnet bare begynte å koke i kroppen. "ja, no koffor selg dokk ikke heller den bilen her da hvis det e så mye som e gæli med han?" "Det e jo tross alt bare en bruktbil, og kan ikke forvente all verden for 50 000!!!!!" "Hadde dokk kjøpt han av meg hadde jeg faen ikke jobbe gratis så mye som dokk kjem her å klag. Det er jo tross alt en 12 år gammel bil og mye e jo slitt, den e jo ikke ny." Da kommer det tilbake fra oss: "synes du det er riktig å fylle på 1 liter frostveske annenhver uke? Er det riktig at det skal oppstå en olje lekkasje i simringene ved veivakselen og at både vifte reim og register reim må byttes etter 1 uke? Er det riktig at bilen skal stoppe etter 3-4 dager og bare kvele seg sjøl? Er det riktig at tenninga og forgassern ikke skal være riktig justert? Er det riktig at det skal lekke fra bagasje døra og bak døra?" Er det riktig med en skeiv dør? Er det riktig med store lakkskader på bilen som krever store utgifter for å få fikset opp? Er det riktig at sentral låsen e så sliten at den ikke alltid lukker seg? Er det riktig med stygt arbeid etter rust eller kolisjon i skjermen under hjulbue bredderne, noe som gjør at man ikke kan kjøre uten de? Er det riktig at bremsetrommlene må byttes? Alt dette på bare 1 og en halv måned!" Da blei det stilt en stund også kom det "Vel, Æ hadde ihvertfall tatt meg godt betalt for å fiksa opp det der." Da kunne ikke vi dy oss og slang ut... "Er da endelig bra at det der ikke hadde holdt i en rettsak da. Med sånne argumenter hadde du tapt glatt" Da tok han og gikk seg en tur, og han vi kjøpte bilen av sa vi ikke skulle høre på det og ignorere alt han hadde sagt. Han hadde visstnok ikke no mer med de og gjøre, men han holdt til der inntil de nye lokalene åpna. Han kom tilbake og sier "jaja, det der e da bare min mening, men hva *han vi kjøpte bilen av* sier og gjør skal ikkje æ legge meg opp i. E glad dokk ikkje kjøpte den her bilen av mæ". Må innrømme at den hendelsen gjorde meg rimelig sur og vet ikke helt hva jeg synes om bilen min lenger. Ting begynner å ordne seg nå, men dukker liksom bare opp mer og mer. Fikk blandt annet vite at automat sjåken var ødelagt og måtte byttes oxo. :cool: Bring on the summer, I'm soon converting to a fucking bicycle! :cool: Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet Mai 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 I'll keep you guys and girls up to date in whats happening. Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 du er nok blitt lurt desverrre. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg