Turbotrille Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Som tidligere foreslått, hvor mange er klar for dette? Jeg har et lite forslag til en fin rute for cruising, bergen sentrum er utelukket pga. innleverelse av selvangivelse i byn denne dagen og det vil dermed være mange biler og mye køer, så jeg har prøvd å legge opp til en rute uten trafikklys. Her er min tanke: Oppmøte IKEA kl. 22.30, så kan vi stå å prate der en halvtimes tid før vi legger ut på cruising. Ruten er som følger: Ca 23.00-23.15 kjøring fra IKEA, vi kjører så til Øyrane Torg i Indre Arna hvor vi kan prøve å samles for å holde rekken av biler noenlunde stabil, fortsetter mot Midttun/Nesttun og til Lagunen hvor vi igjen kan samles på den store plassen bak McDonalds hvor vi stod for ca 2 uker siden, derifra kan vi kjøre til Fyllingen, over Nordås, hvor vi kan samles utenfor Auto23, derifra kan ferden gå videre til Sartor senter på Sotra hvor vi avrunder, evt. kjører samlet til byn. Klokken vil nok da være såpass mye at mange vil nok trekke i egne retninger. Dette er bare en tanke som jeg har fått om et forslag til en kjørerute som ikke omfatter sentrum da det alltid blir kaos og folk kommer fra hverandre pga. trafikklys o.l. Kom gjerne med dine egne meninger om hvordan dette høres ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Syns dette høres ut som et godt forslag eg. Men en tur igjennom sentrum hadde jo ikke vert å forakte selv om eg er enig med det du sier angående trafikklys og at folk kommer fra hverandre. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Høres greit ut det!! er ikke det noen store samlingsplasser for ungdommer, eller kjetunger som eg ofte plei å sei:) der vi kan cruise inn å titte litt osv. TURBOTRILLE: du var jo på askøy mean team treffet i kollavågen (askøy) der pleier det jo å samle seg en flokk me kjetungar!! kunne tatt turen ut der også, eller en annen plass. vis oss litt frem osv osv:) jaja det er bare et forslag!!:D Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 i'm in Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 1.mai er jo jævlig festedag da? Bedre å ta det en annen dag slik at man kan få feste 1.mai? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Der har du den ja. Det kommer jo helt an på prioriteringer det. Heller bil enn fyll for min del. Fyll kan jeg utøve andre dager i året. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet April 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 I forhold til tilbakemeldinger på ruten så ser det nok ut til at det kan bli den ja. Spre ordet og kjør skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Hvordan er interessen blant folk? Blir det Crusing? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Husk på dette da. Cruising blir det.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Eg har allerede fått noen SMS'er av flere i uken som var.... Vi er en gjeng fra Sotra som garantert stiller..... Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Stiller sotra stiller ASKØY og:) hehe!!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Ja, håper det kommer mye folk. Været ser jo bra ut :) Er en god gjeng fra Nordhordland som kommer ;) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Essotigers + Bønassburners stiller ihvertfall med mangen biler :D Ser fram til dette. Blir kanongøy! Kjempebra tiltak. Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Treffet ble jo kanonbra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by Thunder Treffet ble jo kanonbra. Ja, ble veldig bra. Tiltross for at purken begynte å dumme seg.... Noen som har bilder? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg