Gå til innhold

Cruising natt til 1. mai? Bergen

Ranger emnet

Turbotrille

Anbefalte innlegg

Som tidligere foreslått, hvor mange er klar for dette?

Jeg har et lite forslag til en fin rute for cruising, bergen sentrum er utelukket pga. innleverelse av selvangivelse i byn denne dagen og det vil dermed være mange biler og mye køer, så jeg har prøvd å legge opp til en rute uten trafikklys.

Her er min tanke:

Oppmøte IKEA kl. 22.30, så kan vi stå å prate der en halvtimes tid før vi legger ut på cruising.

Ruten er som følger: Ca 23.00-23.15 kjøring fra IKEA, vi kjører så til Øyrane Torg i Indre Arna hvor vi kan prøve å samles for å holde rekken av biler noenlunde stabil, fortsetter mot Midttun/Nesttun og til Lagunen hvor vi igjen kan samles på den store plassen bak McDonalds hvor vi stod for ca 2 uker siden, derifra kan vi kjøre til Fyllingen, over Nordås, hvor vi kan samles utenfor Auto23, derifra kan ferden gå videre til Sartor senter på Sotra hvor vi avrunder, evt. kjører samlet til byn.

Klokken vil nok da være såpass mye at mange vil nok trekke i egne retninger.

Dette er bare en tanke som jeg har fått om et forslag til en kjørerute som ikke omfatter sentrum da det alltid blir kaos og folk kommer fra hverandre pga. trafikklys o.l.

Kom gjerne med dine egne meninger om hvordan dette høres ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres greit ut det!! er ikke det noen store samlingsplasser for ungdommer, eller kjetunger som eg ofte plei å sei:) der vi kan cruise inn å titte litt osv. TURBOTRILLE: du var jo på askøy mean team treffet i kollavågen (askøy) der pleier det jo å samle seg en flokk me kjetungar!! kunne tatt turen ut der også, eller en annen plass. vis oss litt frem osv osv:)

jaja det er bare et forslag!!:D

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...