salve Skrevet September 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2014 Kunne jeg sett noen bilder av oppsettet ditt? Råder du meg til å droppe høytalere i hattehylla og heller bare kjøre 2 basselementer i en kasse i bagasjerommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 14, 2014 Rapporter Share Skrevet September 14, 2014 Har ikke flere bilder av anlegget i den bilen Du kan ikke sammenligne hatte høyttalere mot bass element. Det jeg råder deg er å droppe hatte høyttalere og heller kjøpe bedre frontsett. Hvor mange bass element du vil ha i bagasjen er opp til deg selv. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salve Skrevet September 28, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2014 Hei igjen, har bestemt meg for at jeg vil ha 2 5,25" i døra. og 2 10 eller 12" basshøytalere i hattehylla. Tips til hva jeg bør se på når jeg skal kjøpe disse? Dette for eksempel http://www.ebay.com/itm/PIONEER-TS-575M-5-25-3-WAY-COAXIAL-CAR-STEREO-AUDIO-SPEAKERS-OPEN-BOX-SPECIAL-/390923803604?pt=Car_Speakers&hash=item5b04dfdbd4 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 29, 2014 Rapporter Share Skrevet September 29, 2014 De du linker til er fulltone, du trenger komp.sett i døra. Dvs løs diskant. Diskanten sitter øverst ved dørhåndtaket på innsiden. Ville heller valg et sett med disse. Disse spiller mye bedre og høyere enn Pioneer settet http://www.dynabel.no/Shop/Product/Gladen-M-line-130-komponentsett/AS4512 Mellontone nederst i døra, samt 1" diskant øverst. Om du skal ha bass i hattehylla så må den stives opp godt, og da mener jeg GODT! Ellers vil alt stå å spille imot bassen (vibrere mye). Og hvordan gjør du det med basskasse? Eller vurderer du å kjøpe en free-air bass? (eller hva de kalles) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salve Skrevet September 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2014 Tenkte å bare droppe basskasse, synes dert tar for mye plass og trenger ikke nor bass som dundrer noe voldsomt. Blir det ikke tålig bra om jeg kjører 2 basshøytalere i hattehylla og bare lager ett hull fra bagasjeromssiden? De fronthøytalerne du linket til, hvis jeg kjøper 2 av de, da har jeg alt jeg trenger eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 29, 2014 Rapporter Share Skrevet September 29, 2014 Holder vel med 1sett. Det inneholder alt du trenger til begge dører Om du ikke vil miste plassen så kan du jo vurdere noe sånt http://www.dynabel.no/Shop/Product/Gladen-US-8-8%22-aktiv-subwoofer/AS2010 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salve Skrevet September 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2014 Så kan det holde å kun ha den suben bak + de foran? Men hvordan vil det bli om jeg kjører 2 10" basshøytalere i hattehylla? Vil det ikke holde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 29, 2014 Rapporter Share Skrevet September 29, 2014 Melder meg av denne samtalen nå. Har sagt det jeg mener. Men gjør som du føler. Sleng inn noen bass i hattehylla du. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salve Skrevet September 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2014 Hehe, mulig jeg har spurt om det flere ganger. Som du skjønner har jeg ikke så veldig mye peiling på dette. Men hvis jeg går for den lille suben som du linka til, vil det da spille bra selv uten bass elementer? Setter stor pris på svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peregrin Skrevet September 30, 2014 Rapporter Share Skrevet September 30, 2014 Du kan ha noe slikt http://www.ebay.com/itm/Audi-A4-B5-Avant-Estate-Custom-Fit-MDF-10-Sub-Box-Subwoofer-Enclosure-Bass-/360623650027?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item53f6d834eb Da mister du ikke mye plass bak. Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salve Skrevet September 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2014 Så ikke dum ut den nei, det følger med ett 10 tommers basselement? Så da er det godt nok å ha dette settet http://www.dynabel.no/Shop/Product/Gladen-M-line-130-komponentsett/AS4512 foran. Så kjører jeg den foran og den du linka til bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 30, 2014 Rapporter Share Skrevet September 30, 2014 Ebay linken:Audi A4 B5 Avant Estate Custom Fit MDF 10" Sub Box Subwoofer Enclosure Bass Trådstarter har vel en sedan? Siden han snakker om hattehylle. Redd for at den boksen ikke passer i en sedan Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salve Skrevet September 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2014 Har en sedan ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peregrin Skrevet Oktober 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2014 Ebay linken: Audi A4 B5 Avant Estate Custom Fit MDF 10" Sub Box Subwoofer Enclosure Bass Trådstarter har vel en sedan? Siden han snakker om hattehylle. Redd for at den boksen ikke passer i en sedan Tror nå denne vil passe sedan også. Er ikke store forskjellen bak på siden som jeg har sett. Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2014 Bortsett fra at du mangler det hullet i sideveggen hvor basskassa skal ligge inni. Men er jo bare å lage et hull om du vil det Et annet alternativ er å gjøre sånn jeg har gjort med bilen min: http://www.dynabel.no/Shop/Product/Gladen-RS-10-RB-10%22-montert-i-rundkasse/AS1930 Fjerne reservehjulet og skru fast denne kassa nedi der. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg