Gå til innhold

Skal trimme en Ford Fiesta 1.1 liter mest mulig...

Ranger emnet


Tommy-NSR

Anbefalte innlegg

Jeg ville helt klart gått for turbo konvertering!

Få tak i en weber forgasser fra en gammel lancia turbo(weber DAT) en trykkregulator til forgasser turbo og en elektisk bensin pumpe fra en bil med injection.

Hjalp en kamerat med å turbofisere en gammel capri mk1 1.3GT for mange år siden-gikk bra den! Kjører selv med en golf II 1.3 med turbo til daglig og veit at slappe små-motorer elsker litt trykk!

De holder lenger/mer enn forventet også hvis de får nok suppe ved trykk.

Lykke til!

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår