Gå til innhold

Senkefjærer

eGtTurbo

Anbefalte innlegg

Er det noen som har Eibach senkefjærer på en P10 her? Ser ikke ut til at Eibach lager til P10, men siden jeg har hørt at de er de desidert beste fjærene så har jeg lyst på det :D

Noen som har prøvd H&R fjærer eller andre kjente merker? Ikke interesert i Hagfors, cobra og slike fjærer som jeg ikke vet 100% er kvalitets merkevare.

Få synspunkter! Har bestillt KYB AGX så må ha fjærer som matcher demperene i kvalitet :)

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by partypulp

De har vel diverse merker hos mekonomen. Bla.a:

lesjöfors, jamex, eibach, kw, fk og Kilen.

Henta fjærene idag, og det var av merket Kilen.

De skal senke 35mm og er TUV-godkjente, så jeg håper de duger...

Fikk låne fjærklemmer over helga og, så da får jeg sette igang snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det finns ikke 60/40 senkefjærer til primera? han jeg kjøpte bilen av sa bilen var senken 60/40mm , men jeg så jo tydelig at den ikke var senka 60mm fremme.. men har tenkt litt på den tråden fra nissan clubforumet, der dem sier at fjørputene bør kappes litt av ved senking av primera, ellers kunne det skje at man fikk gummifjøring fra fjørputene på demperen?

Tenkte kanskje at det har sjedd på min, for en er pokker ikke til å rikke fremme.. klrer ikke å presse karosseriet ned fremme..

http://www.cardomain.com/memberpage/559185

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329

93 - Nissan Primera GT

Tidligere Biler:

86 - Honda Accord 2.0EX

86 - Honda Accord 2.0EX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gt150

Tenkte kanskje at det har sjedd på min, for en er pokker ikke til å rikke fremme.. klrer ikke å presse karosseriet ned fremme..

Er ikke mulig med min orginalt en gang det. Så jeg tror det skal være sånn.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider