peder92 Skrevet September 18, 2014 Rapporter Share Skrevet September 18, 2014 Trenger virkelig hjelp med dette avgass problemet av noen som vet litt mer enn meg om bil Det som er, er at på eu kontroll for en stund fikk jeg 2er feil på avgass som var på 0,67. jeg har ikke peiling påhva det skal ligge på, håper noen vet. Bilen er en vw passat 1,6l 3b 1998 modell. Har allerede fått tips om bytte av olje,oljefilter,bensinfilter,luftfilter,tennplugger. det er gjort. Etterpå hadde jeg den på etterkontroll, men det var forsatt for høyt nivå. Er det noen som vet om noe jeg kan gjøre? tips og råd tas i mot med stoooor takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 18, 2014 Rapporter Share Skrevet September 18, 2014 Katalysator, er den i orden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder92 Skrevet September 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2014 Det er jeg ikke sikker på, hvordan vet man om den er i orden eller ikke da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet September 18, 2014 Rapporter Share Skrevet September 18, 2014 den skal vel være på 0.4 mener jeg på 96 mod... Hva med å fylle noen liter med e85.. det funker som fasan 50/50 med vanlig bensin Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 19, 2014 Rapporter Share Skrevet September 19, 2014 Sjekk om det ligger inne noen feilkoder, hvis det er samme idiotopplegg her som på golf 3 så eksisterer det ingen motorfeillampe. Da får man heller nødvendigvis ikke varsel hvis noe er galt... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet September 22, 2014 Rapporter Share Skrevet September 22, 2014 EDIT: Reglene er 0,3 på tomgang og 0,5 på forhøyet tomgang (max 2000 omdr) Og husk, kjør bilen VARM! Da mener jeg skikkelig varm, hardkjør den litt først, det pleier å hjelpe! Men det bør jo kan som tar eu vite Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg