golfrider Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Hvor selger de spacere? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Selger spacere på http://www.autospar.no. eller du kan gå til dekkmann eller en annen lokal dekkforhandler!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Takker og bukker! Er det noen som vet hvordan det blir med 9,5mm spacer og evt. senking? Har ikke så brede dekk.. Tenkte bare å senke 40mm, gidder ikke å treffe bakken så ofte.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Håper alle sammen har fått med seg dette: http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=31246 Møt opp!!!!! Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Vil tro det går helt fint!! mine felger bygger litt ut og de tar ikke ani, har den 40mm selv!!! hvis de gjør det valser du kun skjermene!! men det tror ikke jeg du bør tenke på, det går bra det!! Løp og kjøp!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Har du på spacere? Tykkelse? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Jeg har kjøpt spacere som er TUV godkjent til golf2 MOMO 20mm spacere, koster 1400,- men er verdt det for de er lovlige :) ble bredt og fint oxo! Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Nei jeg har ikke!!! men det går, vis ikke spør du om du får bytte de til noen litt mindre etter du har prøvd de!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Det var dyrt.. På autospar kostet de 9,5 mm 360 for to, men det er jo selvfølgelig ikke helt samme bredde dim som på de du har! Hvordan blir det egentlig med sentrering av hjulet når en har spacere? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Koster å være kar:D Du tar hjulboltene inne felgen og igjennom spaceren og deretter skrur de fast!!! ikke noe problem!!! men det er o ikke lovlig vis onkel eller biltilsynet ser de!!!:( Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Har 25mm spacere liggende hjemme. Hadde dem på da jeg hadde 195/50-15 på. Det ble veldig gromt det, problemet var at dekket var en halv cm fra å gå utenfor hjulbuen. så dekket slo oppi hjulbuen. Men har man stive fjærer (type veldig stive) så skulle det gått greit. Skulle jeg bestilt i dag ville det blitt 20mm. Liten sjanse for at snuten gjør noe med det. Ihvertfalll her nede. Jeg hadde ikkeno problem.utenom å ha folk i baksete, 1 i baksete og karr var 1/2 cm fra å slå nedi dekket. 2 i baksete og karr lå nedpå hjulet. Så forsøk med 20mm! Jeg betalte rundt 1400,- på Powerzone for de. Det var H&R om jeg ikke husker helt feil. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 du skal ikke selge de 25mm spacerne vel? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by SpeedWell du skal ikke selge de 25mm spacerne vel? Tja, jeg bruker de jo ikke, og de ligger bare å dvaler på rommet. Men jeg skal bare få målt de igjen så jeg er 100% sikker på at det var 25mm. Kan jo ta bilde av de også så du får sett hvordan de ser ut. Jeg får ordnet det senere i dag ettersom jeg bor hos dama og må hjem til muttra for å få gjort det. Kan sende deg en pm da det er gjort. Sørg for å ha innboksen tilgjengelig da :P slett eventuell post om innboksen er full. Kan få de billig. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Flott! For jeg må nemlig langt ut med dekka.. :) Med bolter også kanskje? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 jaja, bolter følger med.hehe.men problemet igjen er at de kun selges parvis. og jeg har kun et par som jeg da hadde på bakhjulene.skal du ha på alle fire hjulene må du også kjøpe et par nye slik at du har 2 par.Men jeg stikker hjem nå for å ordne bilde og sikre meg at det var 25mm som jeg mener bestemt det var. så får du selv bestemme hva du vil gjøre. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg