Gå til innhold

Spacer

Ranger emnet

golfrider

Anbefalte innlegg

Har fått henta dem, vaska dem (brukte en time med stålull! :( ) og målt dem, jepp, er 25mm.Noen skjønnhetsfeil er det jo på dem, men spacerne skal jo stå bak hjulene, så ingen ser dem. Alle mutterne passer i hullene og alt ser ut til å være i orden med dem. Skal straks ta detaljerte bilder av dem og slenge dem opp på nettet.

På pakken står det TÜV CERT = TÜV CERTIFIED ? altså godkjente slik jeg forstår det. I pakken ligger det også en forklaring på hvordan man monterer de (ikke at det er så vanskelig uten) og et papir som står skrevet på tysk, noe jeg ikke skjønner bær av, tror dette kan være godkjenningspapirene. Kan seff ta bilde av disse også.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget thumbnail, så her er det bare å klikke på bildet. Bildet er av type EKSTRA STORT for å gjøre det så detaljert jeg kunne med et 2 mega pixels kamera. Men bildene er ikke større enn 400-500kb.

Eskent.jpg Forant.jpg Bakt.jpg

Papir1t.jpg Papir2t.jpg Papir2Bakt.jpg

Kan også legge til at disse satt på bilen i en 6 måneders tid før et verksted måtte ta de av. Derfor de ikke ser helt strøkne ut.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte nylig spacere bak på 10 mm hos den lokale dekksjappa. kosta 100 kr stk. han fortalte at man kan bruke de gamle boltene hvis man får inn fire gjenger, noe som sjeldent er tilfelle ved 10 mm + så jeg kjøpte bolter også, endte opp på 400 totalt (bare bak altså). senka 40 og 195/50-15 (golf1 cab).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant et verksted med lange massive jernrør og verkstedet hadde sag slik at en kunne kutte disse i skiver. Er det da ikke bare å kutte en skive i ønsket bredde la oss si 10 mm og borre ut 4 hull til mutterene og kjøpe seg noen nye og lengre bolter?

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider