KimOlav Skrevet September 21, 2014 Rapporter Share Skrevet September 21, 2014 Jeg har kjøpt meg en mondeo 2008 2.0 tdci. Den har kun vanlig nøkkel (uten fjernkontroll for å låse/åpne) Er det mulig å installere dette? Vet ikke om dette er i bilen og at man kun trenger fjernkontroll, eller om det må installeres helt fra bunn? Hvor dyrt er det evt? Er litt grønn på dette, og all hjelp mottas med takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 21, 2014 Rapporter Share Skrevet September 21, 2014 Du mener att du ikke kan låse opp og igjen sentrallåsen med nøkkelen du har? I tilfelle kan ny nøkkel skaffest oss din lokale ford forhandler. De må barre programere nøkkelen til bilen din, det koster noen tusen. Du kan eventuelt bestille en nøkkel på ebay og få den lagt til din bil men denne må også programeres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 21, 2014 Rapporter Share Skrevet September 21, 2014 Tar det som en selvfølge att en 08 model mondeo har sentrallås. Tror nå ikke det er ekstrautstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 21, 2014 Rapporter Share Skrevet September 21, 2014 Er vel fjernstyrt sentrallås betjening på nøkklen trådstarter spør om. Sentrallås har jo alle nyere biler. Men skulle tro at en 2008 skal ha fjernstyrt sentrallås, spesielt en Ford. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 21, 2014 Rapporter Share Skrevet September 21, 2014 Det eg mener. Men hviss han kun har reservenøkkelen kan det hende att det ikke er fjernstyring og da kan han få tak i en ny nøkkel med fjernstyring. Men på min mondeo 06 mk3 er det til og med fjernstyring på reservenøkkelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimOlav Skrevet September 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2014 Har ikke hentet bilen ennå, men på nøkkelen var det ingen fjernkontroll. Han sa det ikke var på den. Er det mulig å ordne det uten å måtte endre noe på selve bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimOlav Skrevet September 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2014 Glem det.. Han hadde sagt feil. Hørtes veldig merkelig ut, så måtte ringe han og høre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimOlav Skrevet September 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2014 Var reservenøkkelen det var snakk om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 21, 2014 Rapporter Share Skrevet September 21, 2014 Ja!:-) ska kjøpe deg bil altså!:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimOlav Skrevet September 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2014 Yes ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg