Nito Skrevet September 23, 2014 Rapporter Share Skrevet September 23, 2014 Hei Har en Opel astra 99 mod som jeg har skiftet tomgangs regulator på. Etter at jeg hadde skiftet den så går motoren på 3000 rpm. Hva må jeg gjøre for å få den ned til et normal tomgangs turtall??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 23, 2014 Rapporter Share Skrevet September 23, 2014 Kan det være noe her? http://www.rac.co.uk/forum/showthread.php?5366-Astra-high-Idle-Problem Et tips når det gjelder googling av problemer på opel, søk på vauxhall i stedet. Da får du masse treff på engelske fora, der er det MANGE som kjører disse bilene :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nito Skrevet September 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2014 Såg litt på den, bilen gikk berre litt ujevnt på tomgang men ellers gikk den fint. Det er berre at etter at jeg skiftet den så gikk den opp til 3000 rpm på tomgang. Må tomgangen justeres ned igjen etter at den er skiftet via diagnostik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 24, 2014 Rapporter Share Skrevet September 24, 2014 trodde ikke det skulle være noe justering på disse. Har du prøvd å koble av batteriet et par minutt og koble det på igjen? Kan være så enkelt noen ganger... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nito Skrevet September 24, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2014 Hei Nei det har jeg ikke prøvd. Snakket med et verksted idag og de sier at de må null stille tomgangen etter at denne er skiftet. Skal inn på fredag med den, sender resultat på forumet etter på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg