Gå til innhold

(P)Urk........

Ranger emnet

FastFord

Anbefalte innlegg

Heh.. sånn kan det gå...

'Middelaldrende menn i BMW, Mercedes & Audi' .. da er det nok ikke så mange her som er i søkelyset da.. :P

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha....

"Det lukter svidd, men Primera'en trives og vi presses tilbake i setet akkurat som når et fly tar av. "

Hallo...! I en 150 hk Primera GT :D hahahahahhaha... stakkars uvitende fjols av en journalist. Pressen fargelegger vel ingenting.... Dessuten er det da ikke en BMW 323, men en 5-serie vel ?

;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

På E6. UP-betjentene Pål-André Thorsby (bak) og Jan-André Delbeck kjører 40 mil hver dag.

Han ekke det norske slektninger til Mr Tresko???

hahaa...

Jan-André Delbeck

Hahahah

*nuddelhumor*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

hahaha....

"Det lukter svidd, men Primera'en trives og vi presses tilbake i setet akkurat som når et fly tar av. "

Lukter svidd???? Er det Primeraen som synger på siste verset eller er det konstabel Delbeck som er litt slapp i tarmen? assman

*Dårlig nuddelhumor*

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

syntes det var voldsomt med politi der nede jeg! 6 biler som kjører rundt så si hele døgnet.. ikke bra for gaylords detta :D

nei, det gjelder å ha med seg øynene.

blir nesten redd når du sitter på med silverboy. han folger med på alt og alle.. sjukt

men jeg tror de gutta har en jævli kul jobb... sett fra deres øyne...

så konklusjonene er at å være UP(sivil) må være en kul jobb, men ikke ta meg!

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

hahaha....

Hallo...! I en 150 hk Primera GT :D hahahahahhaha... stakkars uvitende fjols av en journalist. Pressen fargelegger vel ingenting.... Dessuten er det da ikke en BMW 323, men en 5-serie vel ?

;)

det er ikke primeraen det lukter svidd av, men den jævla Bimmern foran...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quote: "Etter en kort sjekk av førerkort og vognkort blir bilføreren bedt om å bli med og sette seg i baksetet på den sivile politibilen. Han heter Erik, og er på vei hjem til Fredrikstad.

-Det gikk ganske fort, Erik, fulgte du ikke med på speedometeret, spør Thorsby.

-Nei, jeg snakket i mobilen, men jeg vet at det gikk fort. Hvor fort gikk det forresten? spør Erik.

-Vi målte deg over en distanse på 2828 meter i 100-sonen og du kjørte i gjennomsnitt i 134,86 km/t.

-Au, da. Ryker lappen?

-Nei, om du vedtar, kan vi tilby deg et forenklet forelegg, altså en bot på 4000 kroner. Om du ikke vedtar, vil vi skrive ut en anmeldelse.

-Jeg tar bot."

Skulle ikke Erik hatt 500,- kr mer i bot? Siden han innrømmet at han snakket i mobilen? UP folka virka litt slappe..(hvis ikke han hadde handsfree da)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Quote: "Etter en kort sjekk av førerkort og vognkort blir bilføreren bedt om å bli med og sette seg i baksetet på den sivile politibilen. Han heter Erik, og er på vei hjem til Fredrikstad.

-Det gikk ganske fort, Erik, fulgte du ikke med på speedometeret, spør Thorsby.

-Nei, jeg snakket i mobilen, men jeg vet at det gikk fort. Hvor fort gikk det forresten? spør Erik.

-Vi målte deg over en distanse på 2828 meter i 100-sonen og du kjørte i gjennomsnitt i 134,86 km/t.

-Au, da. Ryker lappen?

-Nei, om du vedtar, kan vi tilby deg et forenklet forelegg, altså en bot på 4000 kroner. Om du ikke vedtar, vil vi skrive ut en anmeldelse.

-Jeg tar bot."

Skulle ikke Erik hatt 500,- kr mer i bot? Siden han innrømmet at han snakket i mobilen? UP folka virka litt slappe..(hvis ikke han hadde handsfree da)

sikkert integrert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider