FastFord Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 En liten UP sak....... UP på tur Legg merke til at regnr er helt lesbart på bildene i denne artikkelen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 Originally posted by FastFord Legg merke til at regnr er helt lesbart på bildene i denne artikkelen :) Sjakktrekk! :D "Politiets sivile Nissan stopper flest middelaldrende menn i BMW, Mercedes og Audi" Men vi ungdommen får mest refs! :mad: Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 Originally posted by Delta Hva er galt med å vise nummeret? Klarer du å lese regnr. hans når han ligger 150 meter bak deg? Nei, men når jeg ligger bak han og har lyst til å kjøre forbi i stor fart så. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 Heh.. sånn kan det gå... 'Middelaldrende menn i BMW, Mercedes & Audi' .. da er det nok ikke så mange her som er i søkelyset da.. :P Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 hahaha.... "Det lukter svidd, men Primera'en trives og vi presses tilbake i setet akkurat som når et fly tar av. " Hallo...! I en 150 hk Primera GT :D hahahahahhaha... stakkars uvitende fjols av en journalist. Pressen fargelegger vel ingenting.... Dessuten er det da ikke en BMW 323, men en 5-serie vel ? ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 På E6. UP-betjentene Pål-André Thorsby (bak) og Jan-André Delbeck kjører 40 mil hver dag. Han ekke det norske slektninger til Mr Tresko??? hahaa... Jan-André Delbeck Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 Originally posted by marius På E6. UP-betjentene Pål-André Thorsby (bak) og Jan-André Delbeck kjører 40 mil hver dag. Han ekke det norske slektninger til Mr Tresko??? hahaa... Jan-André Delbeck Hahahah *nuddelhumor* Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 Originally posted by Loppa hahaha.... "Det lukter svidd, men Primera'en trives og vi presses tilbake i setet akkurat som når et fly tar av. " Lukter svidd???? Er det Primeraen som synger på siste verset eller er det konstabel Delbeck som er litt slapp i tarmen? assman *Dårlig nuddelhumor* Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet Oktober 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2002 "-Forleden stoppet vi også en av våre nye landsmenn som ikke brukte bilbelte. Da vi spurte om hvordan det var med beltebruken, svarte han: -Ikke noe problem, jeg har to foran og tre i baksetet..." haha! KONGE! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2002 syntes det var voldsomt med politi der nede jeg! 6 biler som kjører rundt så si hele døgnet.. ikke bra for gaylords detta :D Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Oktober 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2002 Originally posted by bing syntes det var voldsomt med politi der nede jeg! 6 biler som kjører rundt så si hele døgnet.. ikke bra for gaylords detta :D nei, det gjelder å ha med seg øynene. blir nesten redd når du sitter på med silverboy. han folger med på alt og alle.. sjukt men jeg tror de gutta har en jævli kul jobb... sett fra deres øyne... så konklusjonene er at å være UP(sivil) må være en kul jobb, men ikke ta meg! Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2002 Originally posted by Loppa hahaha.... "Det lukter svidd, men Primera'en trives og vi presses tilbake i setet akkurat som når et fly tar av. " Hallo...! I en 150 hk Primera GT :D hahahahahhaha... stakkars uvitende fjols av en journalist. Pressen fargelegger vel ingenting.... Dessuten er det da ikke en BMW 323, men en 5-serie vel ? ;) det er ikke primeraen det lukter svidd av, men den jævla Bimmern foran........... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2002 Quote: "Etter en kort sjekk av førerkort og vognkort blir bilføreren bedt om å bli med og sette seg i baksetet på den sivile politibilen. Han heter Erik, og er på vei hjem til Fredrikstad. -Det gikk ganske fort, Erik, fulgte du ikke med på speedometeret, spør Thorsby. -Nei, jeg snakket i mobilen, men jeg vet at det gikk fort. Hvor fort gikk det forresten? spør Erik. -Vi målte deg over en distanse på 2828 meter i 100-sonen og du kjørte i gjennomsnitt i 134,86 km/t. -Au, da. Ryker lappen? -Nei, om du vedtar, kan vi tilby deg et forenklet forelegg, altså en bot på 4000 kroner. Om du ikke vedtar, vil vi skrive ut en anmeldelse. -Jeg tar bot." Skulle ikke Erik hatt 500,- kr mer i bot? Siden han innrømmet at han snakket i mobilen? UP folka virka litt slappe..(hvis ikke han hadde handsfree da) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2002 Originally posted by Dr_S Quote: "Etter en kort sjekk av førerkort og vognkort blir bilføreren bedt om å bli med og sette seg i baksetet på den sivile politibilen. Han heter Erik, og er på vei hjem til Fredrikstad. -Det gikk ganske fort, Erik, fulgte du ikke med på speedometeret, spør Thorsby. -Nei, jeg snakket i mobilen, men jeg vet at det gikk fort. Hvor fort gikk det forresten? spør Erik. -Vi målte deg over en distanse på 2828 meter i 100-sonen og du kjørte i gjennomsnitt i 134,86 km/t. -Au, da. Ryker lappen? -Nei, om du vedtar, kan vi tilby deg et forenklet forelegg, altså en bot på 4000 kroner. Om du ikke vedtar, vil vi skrive ut en anmeldelse. -Jeg tar bot." Skulle ikke Erik hatt 500,- kr mer i bot? Siden han innrømmet at han snakket i mobilen? UP folka virka litt slappe..(hvis ikke han hadde handsfree da) sikkert integrert..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Oktober 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2002 UP har i alt syv biler som kontrollerer veiene i Follo og Østfold. Rart at vi ikke så en av disse på lørdag. Pokker å mange dem har vet bare om 2- 3 av disse jeg Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg