Gå til innhold

Justere ventilene på Ford Ranger

Ranger emnet

Jens M.I.S

Anbefalte innlegg

Driver og fikser litt på en 2002 Ford Ranger, og fikk beskjed av delepushern min at han kunne skaffe all teknisk info. Det kunne han ikke, så nå står jeg med en demontert 2,5l Tdi Mitsubishi motor. Motoren har en en akslet kam med 12 ventiler og justerbare løfte armer. Det er disse som må justeres da motoren lakk kompresjon i toppen før og vakuumtesting viser at ventilene i utgangspunktet er tette. Info om justering av ventilene på denne motoren viser seg og være litt vrienr, så er det noen her som hjelpe meg med og skaffe info eller noen tips for og få jobben gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår