hallvardr Skrevet Oktober 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2014 Noen som har forsøkt denne? Ser ut som at den suger luften innefra bilen og kjører gjennom systemet, Jeg trodde alt luften kom utenfra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Oktober 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2014 Ja den har eg prøvd funker greit til og fjerne lukt i kupe men tviler på att den renser inne i ac systemet, om du skal rense inne i ac hadde eg kjøpt meg nytt kupefilter og skum du sprayer inn i lufteventiler og under kupefilteret meiner bilextra selger slike skum spraybokser med slange. Om du har sur melk lukt når varmeapparatet skrues på ville eg kjøpt skum og filter evt bruke sprayen til biltema om lukten har satt seg i kupe. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Oktober 1, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2014 Allright, takker for innspill. Vet ikke om det lukter surt, men en kjenner at det lukter annerledes når det starter opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Oktober 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2014 Det er begynnelsen på oppbygning av alger og dritt i systemet, det blir verre og verre etterhvert. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Oktober 1, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2014 Så da er det best å bruke skum og ikke det fra biltema? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2014 Du må sette anlegget på resirk, da hentes lufta under hanskerommet et sted. Funker greit de på biltema. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg