Volkswagen3 Skrevet Oktober 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Hei er på jakt etter litt deler til en veldig billig penge eller nokken som vil donere til stance projektet mittFinner det på profilenmin1* Setebunn 60 del gt sete med rød blå grønn stipe1* Sete rygg holder for 40/60 sete Golf mk3 1* Høyre baklykt orginal sotet1* orginal cd spiller holder i dash* ( pga jeg solgte 2 din spilleren som var tilpasset bilen )1* vento lykt deksel på baksiden elvindu knapp deksler til dørene framme uten el speil de på dør håndtakene....Lagt ved bilde av bilen det skal på har vert byggetid på over 3år snart. og no for nokken dagersiden fikk eg den ned på bakken igjenfolk som vil sponse og donere til meg får en stor takk i bil byggeter en fattig student Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2014 Husk prefiks foran tråder under kjøp & salg, samt poste i riktig underforum ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg