Gå til innhold

Noen som har tåkelys til E36 til overs??

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Trenger et sett tåkelys til min BMW E36. Har ikke dette på orginalt, men har nå kjøpt en M3-frontfanger og vil ha inn tpkelys. Noen som har noen til overs eller noen liggende som de vil selge?

Åssen er det å kable opp å sette inn bryter på nye tåkelys, går dette greit? Noen erfaringer?

Er også ute etter et sett hvite blinklys foran og på sidene hvis noen har dette også liggende.

- BMW 316i 1998modell...snart med M3-fanger med cuplipps og cupspoiler og nye 17" felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare hos meg det skjer noe rart med denne tråden??

Når det gjelder klarglassblinkerene er de ubrukte, bare prøvemontert, og selges grunnet at det fulgte klarglassblinkere med angeleyessettet som ble kjøpt inn.

Prisen må jeg nesten komme tilbake til når jeg har fått sjekket hva vi ga for de..

Tåkelysene selges uten ledninger da vi fortsatt trenger de.

Frakt blir vel vanlig norgespakke.. (80 kr -er det ikke??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble no rart med tråden nå ja...

Men fint om du kan komme med pris for alt iløpet av dagen da jeg har et par andre tilbud også.

Er tingene brukt eller nye?

Hva må jeg evt skaffe av ledninger av det du beholder?

- BMW 316i 1998modell...snart med M3-fanger med cuplipps og cupspoiler og nye 17" felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarglassblinkerene er bare prøvemontert, mens tåkelys og blinkere er brukt. Når det gjelder kabler som trengs, holder det med noen meter med 1,5 kvadrat kabel, ett ekstralys rele, bryter og kabelsko. Koster kansje en 50-lapp på biltema. Når det gjelder prisen på delene er det eye_candy_racing som må bestemme seg snart.. Det er egentlig hans deler. Hvite front blinkerene er til cupe, mens tåkelys kommer fra org m-tech front, og sideblinkere er passer alle.Klarglassblinkerene er til sedan.

Imidlertid kan vi skaffe til alle typer bmw til svært hyggelige priser.

Når det gjelder cromedeler til interiør, har vi bla cromeringer til instrumentene mener å huske der er ca 600 for dem. Men vi skaffer alt til meget gode priser. Bare si hva du skal ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom med et bud på det du er interessert i. Har Orginale grøftelys, klarglassblinkere foran til sedan, side blink, baklys med hviteblinkere of frontblinkere (hvite til coupe)

Kan hende jeg må vente litt med handlen p.g.a at jeg ikke har skaffet meg nye enda (tar ca 3 uker)

Har dessuten også fult sett med guleblinkere vis noen er intr.

Chrome ringene til e-36 kommer på 650 kroner inkl. mva.

Ellers har jeg endel annet interiør/ekstriør detlajer til bmw`er. Kan sende over en komplett liste til dem som ønsker. Det vil komme en internett side iløpet av sommern.

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider